V tomto období, kedy je väčšina kamenných prevádzok zatvorených, je jedinou možnosťou, ako predávať a byť v kontakte so zákazníkmi, internet a firemný eshop.
Ako ale zvýšiť návštevnosť webu a tým aj samotné tržby? Držte sa týchto overených spôsobov.
Oslovte ľudí prostredníctvom reklamy na Facebooku
Keďže práve v tejto pandemickej situácii ľudia trávia veľa času na sociálnych sieťach, skúste práve toto využiť vo svoj prospech a oslovte ľudí prostredníctvom reklamy na Facebooku. Na tejto sociálnej sieti má svoj účet takmer každý váš potencionálny zákazník a ak chcete zvýšiť návštevnosť webu a prilákať k sebe nových zákazníkov, práve táto sociálna sieť vám môže pomôcť.
Sociálnu sieť Facebook je možné využiť vo svoj prospech aj kvôli tomu, že súčasťou profilov užívateľov sú aj dôležité marketingové informácie o veku, pohlaví, záľubách. Práve tieto informácie vám pomôžu zacieliť vašu reklamu na konkrétnu skupinu.
Reklama na Facebooku vám v tejto situácii, keď zákazníci nakupujú cez internet, vie pomôcť. Oslovte preto špecialistov na online marketing, aby vám pomohli s reklamou na tejto sociálnej sieti.
Posúvajte sa vpred vo vyhľadávači Google
Ďalším účinným spôsobom, ako zvýšiť návštevnosť webu, je posúvanie sa vo vyhľadávači Google. Väčšina z nás vyhľadáva informácie práve vo vyhľadávači Google a preto je reklama Google Ads pre vás najvhodnejšia. Google Ads je celosvetovo najpoužívanejšia forma PPC reklamy. Vašu web stránku /eshop dokáže posunúť z posledného miesta v Google až na tie popredné, čo sa automaticky odzrkadlí aj na samotnej návštevnosti a aj predaji.
Ak chcete zvýšiť návštevnosť webu, posúvajte sa vo vyhľadávači Google na popredné miesta a zamerajte sa na reklamu na Facebooku. Tieto dva spôsoby sú overené a sú najspoľahlivejšie. Konkurencia je veľká a je pochopiteľné, že každý chce preraziť. Práve tieto možnosti vám môžu pomôcť posunúť sa pred konkurenciu a tešiť sa z vyššej návštevnosti a aj z vyšších ziskov.
Komerčný článok